Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області

40009, м. Суми, вул. Пушкіна, 1, тел. (542) 679-261, факс 679-899, e-mail: info@sm.pfu.gov.ua

Головне меню

Опитування

Як Ви оцінюєте роз'яснювальну роботу Пенсійного фонду
 

Гаряча лінія

Корисні посилання

Кількість переглядів : 3486112
ДО ВІДОМА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ

З 1 липня 2016 року виплата пенсій внутрішньо переміщеним особам буде здійснюватися виключно через рахунки та мережу установ ПАТ "Державний ощадний банк України".

Для забезпечення своєчасної виплати пенсії Вам необхідно звернутися за місцем перебування до установ ПАТ "Державний ощадний банк України" для відкриття поточного рахунка.

 

Починаючи з 1 липня 2016 року виплата пенсій внутрішньо переміщеним особам буде здійснюватися виключно через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України”.

Кабінетом Міністрів України, зокрема, ухвалено рішення, що для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення виплати їм пенсій здійснюється емісія (виготовлення) платіжних карток, які одночасно є пенсійними посвідченнями. При цьому якщо особа одержить таке посвідчення, то пенсійне посвідчення загально-встановленого зразка їй не видаватиметься.

Електронне пенсійне посвідчення виготовлятиметься на ім'я особи, якій призначено пенсію. Якщо пенсію призначено неповнолітній або недієздатній особі чи особі, цивільна дієздатність якої обмежена, то в електронному пенсійному посвідченні (у позиції «Вид пенсії») зазначатиметься прізвище, ім'я та по батькові батька (матері) або опікуна чи піклувальника.

У новому документі зазначатиметься графічна та електронна інформація про власника та його електронний  цифровий підпис.

Крім того, вказуватимуться відомості про вид пенсії, групу, причину інвалідності й строк, на який установлено інвалідність.

У разі продовження строку призначення пенсії, установлення інвалідності або продовження її на новий строк відбуватиметься емісія нового посвідчення.

Виготовлення електронного посвідчення здійснюватиметься на підставі заяви пенсіонера, поданої до територіального органу Пенсійного фонду України, протягом 30 робочих днів із дня прийняття такої заяви.

Такий документ видаватиметься у вказаному в заяві відділенні банку особисто пенсіонерові, а якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, — батькам, опікуну, піклувальникові (законному представнику), за умови, що буде пред'явлено документи, за допомогою яких банк зможе ідентифікувати таку особу.

Разом з електронним посвідченням видаватиметься інструкція про його використання.

Нове пенсійне посвідчення як платіжна картка діятиме до трьох років за умови, що фізична ідентифікація одержувача пенсії у відділеннях банку відбуватиметься перші два рази кожні шість місяців, а надалі — кожні дванадцять місяців. Загалом таке пенсійне посвідчення використовуватиметься як платіжна картка до закінчення строку її дії, або в разі закінчення строку призначення пенсії.

(За матеріалами газети “Пенсійний кур'єр”)