Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області

40009, м. Суми, вул. Пушкіна, 1, тел. (542) 679-261, факс 679-899, e-mail: info@sm.pfu.gov.ua

Головне меню

Опитування

Як Ви оцінюєте роз'яснювальну роботу Пенсійного фонду
 

Гаряча лінія

Корисні посилання

Кількість переглядів : 3486132
Веб-портал Пенсійного фонду України - сервіс без черг та зайвих витрат
Середа, 25 січня 2017 14:45

Сьогодні у багатьох громадян час від часу виникає необхідність отримати певну консультацію з питань, які входять до компетенції органів Пенсійного фонду України. Проте людина не завжди може знайти вільний час, щоб безпосередньо відвідати територіальне управління Пенсійного фонду.

Саме веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду і покликаний вирішувати ряд питань його користувачів з мінімальними затратами часу. Це реалізація можливості громадянина дистанційно отримувати певні послуги: чи то з питань пенсійного забезпечення, чи з питань наявної інформації в реєстрі застрахованих осіб про себе. А також можна отримати відповіді на питання, які цікавлять, тощо. Корисною є також можливість подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник зможе отримати під час особистого звернення до органів Пенсійного фонду та інше.

Для того, щоб зареєструватися на Веб-порталі для отримання в подальшому послуг в електронному вигляді необхідно особисто або через уповноваженого представника звернутися до органу Пенсійного фонду за місцем взяття на облік (проживання, перебування на обліку) з відповідною заявою. При собі мати документи, що посвідчують особу (паспорт та довідка органу доходів і зборів про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або пенсійне посвідчення), для можливості проведення ідентифікації особи заявника. Спеціалісти відповідного управління не тільки нададуть кваліфіковану допомогу, але й в разі необхідності, практично допоможуть розібратися з використанням всіх можливостей Веб-порталу.

Звертаємо увагу, що також існує можливість подачі заяви на реєстрацію безпосередньо з порталу (без особистої явки до органу ПФУ). Але слід враховувати, що така послуга доступна тільки при наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП), що також надає додаткові можливості, а саме: подання звернень щодо перерахунку пенсії без безпосередньої явки до відділу ПФУ; подання звернень щодо призначення пенсії без безпосередньої явки до відділу ПФУ; перегляд електронної пенсійної справи.

Важливим є той факт, що під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного цифрового підпису, який міститься на платіжних картках, які одночасно є пенсійним посвідченням.

Адреса веб-порталу Пенсійного фонду України: portal.pfu.gov.ua.

Багато хто з нас замислювався над такими питаннями: «Чи сплачує за мене роботодавець кошти до Пенсійного фонду?», «Чи вірно відображаються мої індивідуальні дані та обліковується моя заробітна плата в органах Пенсійному фонду?», «Який страховий стаж я здобув?».

Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України, який знаходиться за адресою http://portal.pfu.gov.ua/. Тут зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Після проходження відповідної процедури реєстрації, коло електронних послуг значно розширюється, надаються наступні  можливості:
?отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);
?отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);
?формування запитів на попередню підготовку документів;
?можливість подачі скарг;
?запис на прийом до фахівців Фонду;
?отримання інформації про стан розрахунків платників з Пенсійним фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

 

Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена – проводиться така процедура тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до відповідного територіального органу Пенсійного фонду. Громадяни звертаються до найближчого управління Фонду за місцем їх проживання. Юридичні особи (підприємства, установи, організації) до управління Фонду за місцем їх фактичної реєстрації. При зверненні необхідно заповнити заяву (можна підготувати заяву вдома за формою, яка викладена на веб-порталі, або заповнити безпосередньо при зверненні до Фонду – при необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Працівники Фонду ідентифікують особу заявника (представника) шляхом перевірки пред’явлених документів та перевіряють повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред’явлених цією особою документах. Звертаємо увагу, що також існує можливість подачі заяви на реєстрацію безпосередньо з порталу (без особистої явки до органу ПФУ) - тільки при наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП). Важливим є той факт, що під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного пенсійного посвідчення (ЕПП).

В повному обсязі всі можливості порталу доступні тим користувачам, які використовують для авторизації на порталі електронно-цифровий підпис або електронне пенсійне посвідчення, а саме:
- подання звернень щодо перерахунку пенсії без безпосередньої явки до відділу ПФУ;
- подання звернень щодо призначення пенсії без безпосередньої явки до відділу ПФУ;
- перегляд електронної пенсійної справи.
Реєструйтесь на веб-порталі та отримуйте зручний доступ до електронних послуг без черг та зайвих витрат.

Пам’ятка для користувача Веб-порталу
(Адреса веб-порталу в мережі Інтернет: http://portal.pfu.gov.ua/)!
На Веб-порталі ПФУ передбачено два способи реєстрації:
Спосіб №1. Подача заяви для реєстрації на Веб-порталі (Передбачає особисте відвідування органу ПФУ.)

При цьому Вам потрібно виконати наступні кроки:
1. З’ясуйте, до якого територіального органу ПФУ Вам необхідно звернутись для оформлення заяви (Перелік органів ПФУ з їх адресами можна переглянути на Веб-порталі ПФУ). Слід враховувати, що реєстрація користувачів електронних послуг на веб-порталі здійснюється на підставі заяви, поданої до органу Пенсійного фонду за місцем взяття на облік (проживання, перебування на обліку) особисто або через уповноваженого представника
2. Прийдіть до Пенсійного фонду та оформіть заяву. Ви можете підготувати заяву вдома (форми заяв: для громадянина; для страхувальника можна завантажити з Веб-порталу ПФУ), або звернутися за допомогою щодо її заповнення до фахівців Фонду.
Внесені у заяву відомості перевіряються та вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) «реєстраційний код». Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!
3. Завершіть реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація» в закладці "Реєстрація за заявою". Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.
4. Після реєстрації на введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
Спосіб №2. Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП) (Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск Вашого комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).)
Для авторизації за ЕЦП з флешки Вам потрібно виконати наступні кроки:
1. На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК, ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ;
2. Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП. Інформація щодо отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами;
3. Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).
Для авторизації за ЕЦП з ЕПП Вам потрібно виконати наступні кроки:
1. Якщо Ви не маєте ще електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.
2. Після отримання ЕПП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).