Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області

40009, м. Суми, вул. Пушкіна, 1, тел. (542) 679-261, факс 679-899, e-mail: info@sm.pfu.gov.ua

Головне меню

Гаряча лінія

Кількість переглядів : 3400428
Накази "Про початок перевірки"
Про початок проведення в управлінні Пенсійного фонду України в Буринському районі перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В БУРИНСЬКОМУ РАЙОНІ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.10.2015 м. Буринь № 85

Про початок проведення

в управлінні Пенсійного фонду України

в Буринському районі перевірки,

передбаченої Законом України

«Про очищення влади»

Відповідно до Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 (із змінами) (далі – Порядок), та абзацу чотирнадцятого Плану проведення перевірок відповідно до Закону України “Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025

НАКАЗУЮ:

1. Провести в управлінні Пенсійного фонду України в Буринському районі перевірку, передбачену Законом України “Про очищення влади” (далі – перевірка) стосовно:

начальника відділу обслуговування громадян, головних спеціалістів відділу обслуговування громадян, начальника бюджетно - фінансового відділу – головного бухгалтера, головного спеціаліста бюджетно - фінансового відділу, завідувача юридичного сектору, визначивши днем початку проведення перевірки 6 листопада 2015 року;

2. Визначити Мокренко Т.І. - завідувача сектору персоналу та організаційно - інформаційної роботи відповідальним за організацію проведення перевірки.

3. Особам, щодо яких проводиться перевірка, у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати до сектору персоналу та організаційно - інформаційної роботи власноруч написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2 до Порядку.

4. Завідувачу сектору персоналу та організаційно - інформаційної роботи Мокренко Т.І.:

4.1. Забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області та ознайомлення з цим наказом працівників управління, у тому числі тих, які відсутні на роботі (перебувають у відрядженні, щорічних та інших відпустках, визначених Законом України «Про відпустки», відсутні у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю тощо).

4.2. В триденний термін після одержання заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник управління Н.С. Ільченко

 
Про початок проведення в управлінні перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В м. ШОСТЦІ ТА ШОСТКИНСЬКОМУ РАЙОНІ

Н А К А З

22.10.2015 м. Шостка № 323

Про початок проведення

в управлінні перевірки,

передбаченої Законом України

“Про очищення влади”

Відповідно до Закону України “Про очищення влади”, Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №563 (із змінами) (далі – Порядок), та абзацу чотирнадцятого Плану проведення перевірок відповідно до Закону України “Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025,

НАКАЗУЮ :

1. Провести в управлінні Пенсійного фонду України в м.Шостці та Шосткинському районі перевірку, передбачену Законом України “Про очищення влади” (далі – перевірка) стосовно:

начальника, заступника, головних спеціалістів відділу обслуговування громадян та головних спеціалістів бюджетно – фінансового відділу, визначивши днем початку проведення перевірки 02 грудня 2015 року;

начальника адміністративно – господарського відділу, завідувача сектору адміністрування і захисту інформаційно – аналітичних систем, головних спеціалістів відділу контрольно – перевірочної роботи, головних спеціалістів – юрисконсультів юридичного відділу, визначивши днем початку проведення перевірки 09 грудня 2015 року.

2. Визначити відділ персоналу та організаційно – інформаційної роботи (Базилевич О.Ф.) відповідальним за організацію проведення перевірки.

3. Особам, щодо яких проводиться перевірка, у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати до відділу персоналу та організаційно – інформаційної роботи власноруч написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2 до Порядку.

4. Відділу персоналу та організаційно – інформаційної роботи (Базилевич О.Ф.):

1) забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області та ознайомлення з цим наказом працівників структурних підрозділів, які підлягають перевірці, у тому числі тих, які відсутні на роботі (перебувають у щорічних та інших відпустках, визначених Законом України “Про відпустки”, відсутні у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю тощо);

2) в триденний термін після одержання заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник управління Ю.Ю.Кашира

Начальник юридичного відділу Є.Є.Божко

22.10.2015

Начальник відділу персоналу та

організаційно – інформаційної роботи О.Ф.Базилевич

22.10.2015

З наказом ознайомлені:

Начальник відділу

обслуговування громадян Л.В.Литвинова

22.10.15

Завідувач сектору адміністрування

і захисту інформаційно –

аналітичних систем Н.О.Попова

22.10.2015

Начальник відділу персоналу та

організаційно – інформаційної роботи О.Ф.Базилевич

22.10.2015

Начальник адміністративно -

господарського відділу Л.В.Самойленко

22.10.2015

Заступник начальника відділу

обслуговування громадян В.М.Молчан

22.10.15

Головний спеціаліст відділу

обслуговування громадян І.О.Киричко

22.10.15

Головний спеціаліст відділу

обслуговування громадян О.В.Похтель

22.10.15

Головний спеціаліст відділу

обслуговування громадян В.М.Чернова

22.10.15

Головний спеціаліст відділу

обслуговування громадян С.М.Голубєва

22.10.15

Головний спеціаліст відділу

обслуговування громадян І.А.Безлюдна

22.10.15

Головний спеціаліст відділу

обслуговування громадян С.А.Бубенець

22.10.15

Головний спеціаліст відділу

обслуговування громадян Я.Б.Батрак

22.10.15

Головний спеціаліст відділу

контрольно - перевірочної роботи Н.П.Чайка

22.10.2015

Головний спеціаліст відділу

контрольно - перевірочної роботи О.І.Марченко

22.10.2015

Головний спеціаліст відділу

контрольно - перевірочної роботи І.І.Кукліна

22.10.2015

Головний спеціаліст відділу

контрольно - перевірочної роботи Т.О.Моісеєнко

22.10.2015

Головний спеціаліст відділу

контрольно - перевірочної роботи С.М.Королевський

22.10.2015

Головний спеціаліст бюджетно -

фінансового відділу Т.О.Пономаренко

22.10.2015

Головний спеціаліст відділу персоналу та

організаційно – інформаційної роботи О.Л.Ющенко

22.10.2015

Головний спеціаліст – юрисконсульт

юридичного відділу О.Г.Брикун

22.10.2015

Головний спеціаліст – юрисконсульт

юридичного відділу В.А.Похтель

22.10.2015

Головний спеціаліст – юрисконсульт

юридичного відділу А.В.Суховій

22.10.2015

 
Про початок проведення в управлінні Пенсійного фонду України в Тростянецькому районі перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ТРОСТЯНЕЦЬКОМУ РАЙОНІ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.10.2015 м. Тростянець №104

Про початок проведення в

управлінні Пенсійного фонду України

в Тростянецькому районі перевірки

передбаченої Законом України

«Про очищення влади»

Відповідно до Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 (із змінами) (далі – Порядок), та абзацу чотирнадцятого Плану проведення перевірок відповідно до Закону України “Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025,

НАКАЗУЮ:

1. Провести в управлінні Пенсійного фонду України в Тростянецькому районі перевірку, передбачену Законом України «Про очищення влади» (далі перевірка) визначивши днем початку проведення перевірки 06 листопада 2015 року, стосовно:

Лещишина Н.О. – начальник відділу обслуговування громадян;

Яцкова О.Б. - головний спеціаліст відділу обслуговування громадян;

Коломієць І.О. - головний спеціаліст відділу обслуговування громадян;

Лемєшева О.Г. - головний спеціаліст відділу обслуговування громадян;

Цвєткова Н.В. - головний спеціаліст відділу обслуговування громадян;

Бабич Л.Ф. - завідувач юридичного сектору;

Сумцов Є.С. - головний спеціаліст-юристконсульт;

Гієнко Р.М. - головний спеціаліст-юристконсульт;

2. Відповідальною за організацію проведення перевірки визначити начальника відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи Подопригору І.М.

3. Особам, щодо яких проводиться перевірка, у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи власноруч написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2 до Порядку.

4. Начальнику відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи Подопригорі І.М. :

1) Забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області та ознайомлення з цим наказом працівників структурних підрозділів, у тому числі тих, які відсутні на роботі (перебувають у відрядженні, щорічних та інших відпустках, визначених Законом України «Про відпустки», відсутні у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю тощо).

2) В триденний термін після одержання заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В. о. начальника управління

О.Є.Кучмій

Перший заступник начальника управління

«____»______________ 2015 року

С.Ж. Григор’єва

Начальник відділу обслуговування

громадян

«____»______________ 2015 року

Н.О.Лещишина

Головний спеціаліст відділу

обслуговування громадян

«____»______________ 2015 року

Яцкова О.Б.

Начальник відділу персоналу та організаційно-

інформаційної роботи «____»______________ 2015 року

І.М.Подопригора

Головний спеціаліст- юрисконсульт

юридичного сектору

«____»______________ 2015 року

Є.С.Сумцов

Головний спеціаліст відділу

обслуговування громадян

«____»______________ 2015 року

Коломієць І.О

Головний спеціаліст відділу

обслуговування громадян

«____»______________ 2015 року

Лемєшева О.Г.

Головний спеціаліст відділу

обслуговування громаднян

«____»______________ 2015 року

Цвєткова Н.В

Головний спеціаліст- юрисконсульт

юридичного сектору

«____»______________ 2015 року

Гієнко Р.М.

Завідувач юридичного сектору

«____»______________ 2015 року

Л.Ф.Бабич

 
Про початок проведення в управлінні Пенсійного фонду України в Середино-Будському районі перевірки, передбаченої Законом України „Про очищення влади”

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В

СЕРЕДИНО - БУДСЬКОМУ РАЙОНІ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.10.2015 м. Середина-Буда № 115

Про початок проведення в

управлінні Пенсійного фонду України

в Середино-Будському районі перевірки,

передбаченої Законом України

„Про очищення влади”

Відповідно до Закону України „Про очищення влади”, Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №563 (із змінами) (далі – Порядок), та абзацу чотирнадцятого Плану проведення перевірок відповідно до Закону України „Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №1025-р,

НАКАЗУЮ:

1. Провести в управлінні Пенсійного фонду України в Середино-Будському районі перевірку, передбачену Законом України „Про очищення влади” (далі – перевірка) стосовно головного спеціаліста з персоналу та головного спеціаліста-юрисконсульта, визначивши днем початку проведення перевірки 05 листопада 2015 року.

2. Визначити головного спеціаліста з персоналу Козлову С.М. відповідальною за організацію проведення перевірки.

3. Особам, щодо яких проводиться перевірка, у десятиденний термін з дня початку проведення перевірки подати до управління Пенсійного фонду України в Середино-Будському районі власноруч написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2 до Порядку.

4. Головному спеціалісту з персоналу Козловій С.М.:

1) забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області та ознайомлення з цим наказом працівників, у тому числі тих, які відсутні на роботі (перебувають у відрядженні, щорічних та інших відпустках, визначених Законом України „Про відпустки”, відсутні у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю тощо);

2) в триденний термін після одержання заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник управління Т.М.Клімовець

Погоджено:

Головний спеціаліст

по роботі з персоналом С.М.Козлова

Головний спеціаліст юрисконсульт О.В.Пришва

„___”_____________2015 року

Ознайомлені:

________________ Козлова С.М.

________________ Пришва О.В.

 
Про початок проведення в управлінні Пенсійного фонду України в м.Охтирці та Охтирському районі перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В м.ОХТИРЦІ ТА

ОХТИРСЬКОМУ РАЙОНІ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.10.2015 м. Охтирка № 194

Про початок проведення в управлінні Пенсійного фонду України в м.Охтирці та Охтирському районі перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”

Відповідно до Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 (із змінами) (далі – Порядок), та абзацу чотирнадцятого Плану проведення перевірок відповідно до Закону України “Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025,

НАКАЗУЮ:

1. Провести в управлінні Пенсійного фонду України в м.Охтирці та Охтирському районі перевірку, передбачену Законом України “Про очищення влади” (далі перевірку) стосовно:

начальника відділу обслуговування громадян;

заступника начальника відділу обслуговування громадян;

головних спеціалістів відділу обслуговування громадян;

начальника відділу контрольно-перевірочної роботи;

заступника начальника відділу контрольно-перевірочної роботи;

головних спеціалістів відділу контрольно-перевірочної роботи;

начальника бюджетно-фінансового відділу-головного бухгалтера;

головного спеціаліста бюджетно-фінансового відділу;

начальника відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи;

головних спеціалістів відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи;

головних спеціалістів-юрисконсультів юридичного відділу,

визначивши днем початку проведення перевірки 09 листопада 2015 року.

2. Визначити начальника відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи Колодяжну Н.І. відповідальною за організацію проведення перевірки.

3. Особам, щодо яких проводиться перевірка, у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати до відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи власноруч написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2 до Порядку.

4. Начальнику відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи Колодяжній Н.І.:

1) забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області та ознайомлення з цим наказом працівників структурних підрозділів, у тому числі тих, які відсутні на роботі (перебувають у відрядженні, щорічних та інших відпустках, визначених Законом України “Про відпустки”, відсутні у зв”язку з тимчасовою непрацездатністю тощо);

2) в триденний термін після одержання заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області інформації про початок проходження перевірки особою, копії заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник управління                                            М.Д.Масло

 
Більше статтей...
1234НаступнаКінець

Сторінка 1 з 4